Culina® İş Süreç Yönetimi ile organizasyonel süreçlerinizi elektronik ortama kolaylıkla taşıyabilirisiniz.

İş Süreç Yönetimi Platformumuz İle online olarak BPMN 2.0 standartlarında süreçlerinizi tasarlayabilir ve tüm organizasyonel birimlerin dahil olabileceği bu sisteme diğer kurumsal uygulamalarınızı da dahil edebilirsiniz. Ayrıca, etkin raporlama, gösterge ve bildirim araçları ile yönetimsel seviyede istenilen metriklerin anlık izlenmesine ve istatiksel raporlar ile stratejik kararların alınmasıda olanak sağlamaktadır.

Form Tasarım Aracı İle Sürükle & Bırak Arayüzler

Online olarak tasarlamış olduğunuz bilgi giriş formlarını iş akışları ile ilişkilendirebilir ve ilgili formların doldurulmasıyla ilişkili akışın otomatik başlamasını sağlayabilirsiniz…

Görev Yönetimi

Tanımladığınız iş akışlarında veya gerektiği durumlarda operasyonel süreçte, hizmetin tamamlanabilmesi için ilgili birim ve kişilere görev atanabilmektedir…

BPMN 2.0 İş Akış Tasarımı Aracı

İş süreçlerinizi BPMN 2.0 standartlarında online olarak tasarlayabilirsininiz. Kolaylıkla, süreçlere organizasyonel birimlerinizi ve çalışanları dahil edebilirsiniz…

Ölçeklenebilir Platform

Kurum içi veya dışı hizmet verme potansiyeli olan iş süreç yönetimi platformunun ölçeklenebilir alt yapısı hizmet kalitesini ve hizmetin devamlılığını sağlamak üzere tasarlanmıştır… devamı

Voxcom® Çağrı Merkezi Operasyon Yönetimi

Ergonomik Operatör Ekranları

Bütünleştirilmiş ve kullanımı kolay ekran, birçok fonksiyon içermekte, entegrasyona olanak sağlamakta ve operasyonun karakteristiğine göre tasarlanabilmektedir.

Detaylı Bilgi

Rehberli İşlemler ve Öneriler

Rol bazlı ve gelen çağrı konusuna özel (context-specific) olarak programlanmış rehberli işlemlerle operatörler, etkileşimli, hızlı ve etkili bir şekilde çağrıları çözüme ulaştırmaktırabilmektedir.

Detaylı Bilgi

İş Süreç Yönetimi

Çağrı merkezleri operasyonu 1. seviyede operatörler olmak üzere kurum içerisine yayılan ve ilgili birimler ile koordinasyonu içeren entegre bir süreç olarak tasarlanabilmektedir.

Detaylı Bilgi

Bazı Özellikler

  • Alternatif Kanallar ve Sosyal Medya
  • IP Santral Entegrasyonu
  • Ses Kayıt Entegrasyonu
  • Operatör Performans Yönetimi
  • Dış Aramalar
  • İzleme ve Raporlama