Bakım ve İdame

Uygulamalarınızın kesintisiz çalışabilmesi ve değişen iş süreçlerine göre düzenlenmesini sağlıyoruz

Bakım ve idame süreçleri, belki 1-2 yılda gerçekleştirdiğiniz yazılımlar için onlarya yıl sürebilmektedir. Inosas olarak yazılımlarınızda süreç içerisinde görülen hatalarının tespiti ve giderilmesi, yazılım alt yapılarınızın güncellenmesi ve fonksiyonel olarak belirli iyileştirilmelerin yapılmasına kadar iş süreçlerinizi aksatmayacak şekilde belirli bir disiplin içerisinde bakım ve idame hizmeti sunuyoruz.

Bakım ve İdame Kapsamı

Bakım ve idame hizmetimizi en geniş kapsamda Uyarlama, Mükemmelleştirici, Düzeltici ve Önleyici süreçlerden oluşan bir disiplin bütünü şeklinde sunuyoruz. Temel olarak bu işler, yazılım ortamında ki değişikliklerden oluşan düzenlemeler, fonksiyonel iyileştirmeler, hataların tespiti ve giderilmesi ve sistemin güvenirliliğini ve sürdürebilirliğini arttırıcı geleceğe dönük çalışmalar olarak tanımlanabilir.

Servis Seviyesi (SLA)

Yazılımlarınıza ve kurumunuza özel birçok formatta bakım ve idame hizmeti oluşturabiliriz. Yazılımlarınızın görev-kritik durumlarına göre yapacağımız kontrattlarda servis seviyeleri tanımlayabiliriz. Bu kapsamda ilk müdahale ve çözüm süreçleri için zaman ve müdahale türleri belirleyebiliriz. Ayrıca, bakım ve idame süreçlerini takip edebileceğimiz bir altyapıda sunuyor ve an an süreci ve servis seviyelerinizi takip etmeninizi sağlıyoruz.

Destek Paketlerimiz

Destek paketlerimizin Standart ve Genişletilmiş’tir. Inosas tarafından sunulan tüm ürünler ve hizmetler özel bir tanım yapılmamışsa standart destek kapsamındadır. Standart pakette destek masası ve e-posta üzerinden yapılan hata bildirimlerine (Düzeltici) 24 saat içerisinde 5×8’lik periyotta uzaktan müdahale edilir. Genişletilmiş paket bildirim tipleri destek masası, e-posta veya telefonla olabilir; yapılacak anlaşma türüne göre uzaktan veya yerinde destek verilebilir; servis seviyeleri ve periyotları (5×8, 7×24 vb.) sizinle beraber belirlenir; kapsam uyarlama, mükemmelleştirici, düzeltici ve önleyici olabilir.

Kalite Standartlarımız

Bizim için, müşteri memnuniyeti sağlarken bilgi güvenliğini ve mahremiyetini korumak çok önemlidir. Sizin için bakım ve idame süreçlerinizin tamamını platformlarımız üzerinde tanımlıyor ve süreçte görevli personeller ile yapılan işlerin kayıtlarını tutuyoruz. Dilerseniz bu bilgilere 7/24 Destek Masamızdan ulaşabilir; servis seviyeleri takip edebilirsiniz. Ayrıca, sizlere daha iyi hizmet verebilmek için bilgi günvenliği yönetim sistemine ve satış sonrası hizmet kalitesi standartlarına göre süreçlerimizi  sürekli iyileştiriyoruz.