Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi

ITIL Tabanlı Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi, kurumların BT süreçlerinin belirli bir disiplin içerisinde yönetilmesine, izlenmesine ve ölçülmesine olanak sağlamaktadır

ITIL Tabanlı BT Servis Yönetimi kullanıcı odaklı, tüm iş birimleri ile entegre ve kurumsal iş süreçlerine uygun bir platform sağlamaktadır. Yüksek hizmet kalitesi ve güvenilir kurumsal desteğin hedeflendiği kurumlarda Inosas BT Servis Masası sayesinde ITIL süreçlerine uygun olarak BT süreçleri rahatlıkla işletilebilmektedir.

 

 Inosas olarak başarılı bir destek veya yardım masasının yönetiminde iyi bir yazılıma sahip olmanın yanı sıra süreçlerin ihtiyaçlara ve gerçeğe uygun, doğru tanımlanmış bir organizasyonel yapının önemini çok iyi biliyoruz. Bu sebeple sunduğumuz ITIL Tabanlı BT Servis Masası platformunun yanı sıra ITIL eğitimleri ve BT süreçlerinin tanımlanmasında kurumunuza proje sürecinde destek oluyoruz.