Çağrı Merkezi Operasyon Yönetimi sayesinde karşılanan çağrıların belirli bir akış ve koordinasyon içerisinde kurumun ilgili birimlerine yönlendirebilir, çözüm sürecinde müşterilerinizi her aşamada bilgilendirerek memnuniyeti arttırabilirsiniz
Kamu kurumları ve müşteri odaklı firmaların vatandaşlara dönük yüzü olarak duran çağrı merkezleri, firmaların kurumsallığını yansıtan bir unsur olmanın yanı sıra doğru bir yapılanma ve ihtiyaçlara göre tasarlanmış süreçler yardımıyla kurumun verimliliğini önemli derecede etkileyebilmektedir. Voxcom çağrı merkezi yazılımı, iş süreçlerini tasarlamanıza izin verirken aynı zamanda kurum içi bilgi kaynaklarınız ve uygulamalarınıza entegre olunmasına olanak sağlamaktadır. Çağrı merkezi ve iş uygulaması alanında onlarca mevcut modülün yanı sıra kendi işinize özgü geliştirmeler, platform üzerinde hızlı bir şekilde yapılabilmektedir. Ayrıca, IP santral entegrasyonuyla çağrı merkezi operatörlerinin hayatını kolaylaştıracak birçok özellik kullanılabilmektedir.