Nisan 24, 2023

VAKA YÖNETİMİ NEDİR?

Vaka Yönetimi Nedir? Bir vakanın, bir problemin, talebin, teklifin, geliştirmenin veya diğer karmaşık faaliyetlerin çözümüne ulaşmak için belirli bir süre boyunca “açılan” ve “kapatılan” herhangi bir […]
Mayıs 8, 2023

Problem Yönetimi Nedir?

Problem yönetimi, Bir BT hizmetindeki olayların nedenlerini belirleme ve yönetme sürecidir. ITSM çerçevelerinin temel bir bileşenidir. Temel amaç, sorunların ve bunlardan kaynaklanan olayların meydana gelmesini önlemektir. […]
Mayıs 29, 2023

Olay Yönetimi Nedir?

Olay Yönetimi Nedir? Olay, bir kuruluşun operasyonlarının, hizmetlerinin veya işlevlerinin kaybına veya kesintiye uğramasına neden olabilecek bir olaydır. Olay yönetimi (ICM), bir kuruluşun gelecekte tekrar oluşmasını […]
Şubat 25, 2023

Mobile World Congress 2019 / MWC19 Barcelona

25-28 Şubat tarihleri arasında İspanya’nın Barselona şehrinde Fira Gran Via isimli fuar alanında düzenlenen Mobile World Congress, birçok farklı ürünün tanıtılması açısından önem taşımaktadır. Şirketler her yıl bu fuar için özel olarak hazırlanıp yeni ürün ve teknolojilerini sergilemektedir. Akıllı telefonlar ve mobil teknolojiler söz konusu olduğunda uluslararası çaptaki en heyecan verici fuarların başında gelmektedir. Samsung, LG, Sony, Huawei ve diğer birçok şirketin katımıyla gerçekleşen dev organizasyon aslında yeni ürün ve teknolojilerin tanıtılması açısından büyük öneme sahip.
Kasım 30, 2022

Kullanıcı Arayüzü Tasarımında Dikkat Edilmesi Gereken Önemli Noktalar

Günümüz dünyasında bilişim teknolojileri ve bu teknolojilerin ürünleri hayatımızı kolaylaştırmanın yanı sıra birer parçamız haline gelmiştir. Geçmişten günümüze gelişen teknoloji bu süreçte kendi başlıklarını ve alt […]
Aralık 8, 2022

Kobi’ler için Bulut Tabanlı Yardım Masası: GOO Service Manager

Pandemi öncesi ve sonrası süreçte KOBİ’ler oluşan bu sıra dışı düzene hızlı bir şekilde ayak uydurmak için kendi ölçeklerinde gelişim göstermişlerdir. Hizmet sektöründe bulunan KOBİ’lerin çoğunluğu […]
Kasım 30, 2022

ITSM Araçlarını Kullanmak İçin 5 Neden

Kurum ve Kuruluşlar Neden ITSM Aracını Kullanmalı ve ITSM Aracını Kullandıktan Sonra Ne Kazanırlar? ITSM, kurumları, kuruluşları ve son kullanıcıları birbirine bağlayan bir köprüdür. Bu köprü, […]
Nisan 8, 2023

ITIL (Information Technologies Infrastructure Library) Nedir?

ITIL NEDİR? ITIL; Information Tecnology Infastructure Library (Bilişim Teknolojileri Altyapı Kütüphanesi) 1980’li yıllarda İngiltere Hükümeti BT alanında halka yeterli, güçlü ve esnek bir hizmetin sunulamadığını fark […]
Nisan 19, 2023

ISO 9001 ve ISO 27001 Belgelerimiz ile Güven Veriyoruz

Bilişim Teknolojileri alanında faaliyet gösteren firmamız INOSAS, Uluslararası Standart Organizasyonu (International Organization for Standardization – IOS) Türkçe kısaltmasıyla ISO’nun 9001 ve 27001 belgelendirme denetimlerini başarıyla geçerek […]
Şubat 9, 2022

İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı

İş Süreçleri Yönetimi, şirketlerin iş süreçlerinin yönetilmesi ve optimizasyonu ile iş birlikçi performansın geliştirilmesine odaklanan, operasyon yönetimi içerisinde bulunan bir alandır. Bu sebeple süreç optimizasyon süreci olarakta tanımlanmaktadır. İş Süreç Yönetimi, fonksiyonel olarak geleneksel hiyerarşik yönetim yaklaşımlarına odaklanmış organizasyonlara göre daha etkili, daha verimli ve değişime daha açık bir organizasyon yapısının oluşumuna olanak sağlamaktadır. Süreçler organizasyonların kazanç ve maliyetlerini büyük ölçüde etkilemektedir.